FAQ
Her finder du vores ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
Her finder du svar på de spørgsmål vi får oftest
Hvilket IKEA køkken har jeg?
Kan jeg spare fragten ved at hente fronterne selv?
Det er desværre ikke muligt selv at afhente fronterne. Vi leverer udelukkende til den angivne adresse, eller til vores showroom. Har du bestilt en ekstra-leverance eller lignende kan du afhente den i vores showroom, men vil stadig skulle betale for fragtomkostningerne fra snedkeriet til showroomet.
Hvor lang er Arki Studios leveringstid?
Vi har en leveringstid på 6-8 uger. Dog kan leveringstiden være længere omkring ferieperioderne samt helligdage. Hvis du ønsker at vide mere om vores nuværende leveringstid, så kontakt os
Forhandler I andet end køkkenfronter?
Hvor kan jeg se hvilke Greb I har?
Vi har som udgangspunkt kun vores Line-greb og Note-greb. Derudover kan du også vælge en låge uden greb. Udforsk vores greb her
Producerer I fronter til andre køkkener end IKEA?
Hvad skal jeg selv købe fra IKEA?
Hvad indebærer et designmøde?
Kan jeg få noget på specialmål?
Hvis du har behov for fronter, sidebeklædninger eller sokkel på specialmål, kan vi som udgangspunkt godt hjælpe med dette. Kontakt os for mere information.
Hvor kan jeg se et Arki Studio køkken henne?
Hvor er produkterne fremstillet?
Kan jeg få et prisoverslag?
Hvordan er jeres returret?
Vores greb og armatur er der 14 dages returret på. Alle vores andre produkter er specialfremstillet til dig, og derfor er der ingen returret. Derfor opfordrer vi dig til at tjekke din ordre igennem en ekstra gang inden du bestiller. Du kan se alle vores Handelsbetingelser her.
Hvordan monteres træskuffer fra Arki?
Du finder vores guide til montering af træskuffer her