Handelsbetingelser

Ar-ki ApS

Virksomhedsoplysninger
Ar-ki Aps
Frederiksberg Allé 15 st. tv.
1820 Frederiksberg
Cvr. nr. 41292903
Kontakt
Du kan altid kontakte os på hej@ar-ki.dk eller ringe til os på telefon +45 52 11 52 21
Priser
Alle vores priser er i DKK/danske kroner og er inkl. 25% moms, men eksklusiv levering. Vi kan ændre vores priser uden varsel, og tager forbehold for trykfejl.
Betaling
Ved bestilling betales den fremsendte bestillingsordre på den fulde ordresum. Betalingen sker via bankoverførsel til vores bankkonto i Frørup Andelskasse på Reg.nr: 5960 Kontonr. 0002039915. Orden sættes igang, når du har betalt det fulde fakturabeløb.
Produkter

Vores produkter er alle specialfremstillet efter ordre, da vores produkt er skræddersyet til dit køkken. Inden du bestiller, anbefaler vi, at du grundigt og med vores professionelle hjælp sikrer dig, alle produkter har de rigtige mål og materiale.

Du har mulighed for, at besøge vores showroom for at se farve og materialeprøver før du gennemfører dit køb. Vi kan ikke garantere, at de prøver du har set i vores showroom er 100% identiske med de produkter du modtager, da f.eks. vores træfiner kan variere i åretegninger og nuance.

Fortrydelsesret

Arki Studios produkter er specialfremstillet til dig, og er produceret efter din specifikke ordre. Derfor er der ingen fortrydelsesret.
Dette accepterer du ved din betaling af produkterne.

Levering

For alle køb af specialfremstillede ordre er der en leveringstid på 6-8 uger. Hvis der gælder andre leveringstider vil det tydeligt fremgå af din ordrebekræftelse. Vi leverer til dit dørtrin i dagtimerne medmindre andet er aftalt. Hvis du bestiller flere produkter kan leveringen ske ad flere omgange. Montering er ikke inkluderet, med mindre du har aftalt andet med os. Du er selv ansvarlig for at oplyse os den korrekte leveringsadresse og eventuelle ekstra transportomkostninger ved forkert adresse påhviler dig. Der vil være forlænget leveringstid omkring ferieperioder samt helligdage. Før du bekræfter dit endelige køb, oplyser vi dig prisen for fragt, så du kender den totale pris på din bestilling.

Reklamation/Klage

Ved modtagelsen af dine produkter har du pligt til inden for rimelig tid, at undersøge produkterne for at sikre, at de svarer til det du har bestilt. Det er vigtigt at reklamere evt. skader eller mangler inden montering af dit køkken. Hvis dine produkter ikke svarer til din bestilling, sørger vi for at udbedre fejlen hurtigst muligt. Arki Studio påtager sig ikke et ansvar udover det beskrevne i købeloven, for følgeomkostninger ved forsinkelse af levering. Det anbefales altid, at der ikke bestilles håndværkere før ordren er modtaget og kontrolleret. Vi refunderer ikke tabte omkostninger til håndværkere mm.

Hvis du ønsker at reklamere over et produkt skal reklamationen indsendes til os skriftligt på hej@ar-ki.dk eller brev. Du kan også aflevere produktet på vores adresse efter aftale. Når du returnerer et produkt bedes du vedhæfte en kopi af din faktura. Du kan som kunde klage over et produkt hos Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Garanti
Vi giver efter købeloven en reklamationsret på 24 måneder for alle produkter. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som viser sig op til 24 måneder efter, at du modtog produktet. Det er dog en forudsætning at produkterne ikke har været udsat for vold, misbrug, overbelastning, mangelfuld vedligeholdelse, ukorrekt opbevaring eller fejlmontering.
Ansvar

Arki Studio påtager sig ikke noget ansvar for forsinkelse, så bestil i god tid.

Arki Studio påtager sig ikke ansvar for bortkomst af produkter i forbindelse med indsendelse/fragt af en reklamation.

Arki Studio påtager sig ikke ansvar for følgeomkostninger ved forsinkelser, ombytninger, reklamationer og efterleveringer.

Ændringer

Arki Studio kan ændre vores Handelsbetingelser ensidigt. Disse Handelsbetingelser er gældende for køb foretaget efter d. 1. april 2020.

Lov og værneting
Ved enhver reklamationssag eller uoverensstemmelse skal parterne forsøge at afklare disse i mindelighed. Er dette ikke muligt, er det byretten på Frederiksberg som er værneting, og sagen skal afgøres under anvendelse af dansk ret.